سفارش تبلیغ
صبا ویژن

السلام علیکم یا اهل بیت النبوه

علائمی (حتمیه و غیر حتمیه) برای ظهور حضرت حجت (عج) ذکر کرده اند ولی اگر خبر دهند فردا ظهور میکند هیچ استبعاد ندارد لازمه این مطلب آن است که در بعضی از علایم بداء صورت گیرد و بعضی دیگر از علائم حتمی هم مقارن با ظهور آن حضرت اتفاق می افتد. (نکته های ناب/63 )

* ما تاکنون به جوانها بشارت می دادیم که ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را درک خواهند کرد ولی اینک به پیرها هم بشارت میدهیم که دوران ظهور را خواهند دید.!(حدیث وصال/123 )

*قساوت قلب علامت ظهور : با اینکه اندوه و شادی مومن به دیگر مومن سرایت میکند چرا با این همه بلاها و مصائب که بر اهل ایمان وارد میگردد بی تفاوت هستیم ؟ یا ما ایمان نداریم و یا اینها و یا اینکه قلبها قسی شده است! در روایت است که ظهور قائم آل محمد(عج) بعد از قساوت دلها خواهد بود : بعد قسوه القلوب (در محضر آیت الله بهجت:1/211 )

*وقت ظهور : اگرچه خواب حجت نیست اما اگر همراه با قرائن و ادله معتبره باشد میتوان به آن اعتماد کرد .شخصی در عالم خواب دید که پیامبر (ص) در مجلسی نشسته اند و عده ای معمم و غیر معمم دور آن حضرت هستند یکی از آنها که معمم بود پرسید : ظهور فرزندتان مهدی (ع) چه وقت است؟ حضرت فرمودند : وقتی مساجد شما مثل مساجد شام بشود! پرسید : مساجد شام چگونه است؟ فرمود : درهایش از طلا است!

*تعیین زمان ظهور: روی حسابی که بنده بدست آورده ام احتمال میدهم بین سالهای 1414 یا 1415 و یا 1416 قمری مستقر باشد البته شاید مقدمه و زمینه ظهور در آن سالها فراهم بشود .(در محضر آیت الله بهجت1/359 )

* آماده ظهور : سفیانی از شرایط قطعی ظهور است و چند ساعت بعد از ظهور سفیانی حضرت ظهور میفرمایند.

* اطلاع حضرت از زمان ظهور : در روایتی از امام صادق (ع) آمده است که فرمود : شیعیان ما از ما صابرترند ... زیرا ما برآنچه میدانیم صبر میکنیم ولی آنها بر آنچه که نمیدانند صبر میکنند. خود حضرت هم منتظر روز موعود است و خودش میداند که چه وقت ظهور میکند (در محضر آیت الله بهجت1/210 )

جالب است بدانید که اطلاعات سازمان سیا در مورد امام زمان (عج) و ظهور آنحضرت به قدری زیاد است که چند سال پیشتر کسی ادعای امام زمانی کرد و سازمان سیا گفت این شخص دروغگو است  ضمنا نیروهای آنها هر جمعه آماده باش هستند پس وای به حال ما چرا آماده ظهور نیستیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

جهت تعجیل در ظهور مولایمان صلوات همراه با عجل فرجهم

التماس دعا



نوشته شده در یکشنبه 86 اسفند 19 ساعت ساعت 9:27 صبح توسط دلـسوختـــه

نظرات دیگران ( )


لیست کل یادداشت های وبلاگ من
دلنوشته
کتاب آخرین نشانه های ظهور
کتاب (این است آئین ما) ترجمه کتاب اصل الشیعه و اصولها
دلنوشته من
بانوی عارفه
ماه مبارک رمضان
حضرت فاطمه علیهاالسلام و ارزش تعلیم
کتاب عجایب و شگفتیهای بعد از ظهور
نصایح جبرئیل به پیامبر
سخاوت امام حسین(ع)
مدت آفرینش عالم
چگونه در آفرینش فکر کنیم
تاویل آیات
اسامی زمین در قرآن
عدد هفت
[همه عناوین(84)][عناوین آرشیوشده]